M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever przedłużył współpracę z 6ix WoMM

Beata Goczał | 4 stycznia 2011, 06:00

Agencja kontynuuje działania dla marki Signal.

Należąca do NuOrder Group agencja 6ix WoMM kontynuuje współpracę z Unilever Polska. Po zintegrowanej kampanii "Zostań łowcą uśmiechów" teraz realizuje działania aktywujące markę Signal White Now w społeczności Facebooka.

Celem działań socialmediowych jest eksploatacja potencjału internautów zgromadzonych na platformie Facebook, zaangażowanie ich w świat marki i edukacja w zakresie benefitów produktów z linii Signal White Now.

W ramach działań agencja 6ix WoMM odpowiedzialna jest za kompleksowe prowadzenie profilu marki w Facebooku. Oprócz standardowej usługi polegającej na aktywnej moderacji przewidziano wiele mikrokonkursów i działań aktywujących konsumentów, które będą wymagać stworzenia specjalnych aplikacji konkursowych.

– Działania socialmediowe dla marek FMCG są zawsze wyzwaniem. W przeciwieństwie do marek lifestyle’owych dużo trudniej zaangażować tu internautę, dlatego konieczne jest prowadzenie działań dodatkowych, takich jak konkursy i akcje specjalne. Wszystko po to, by zapewniając odpowiedni zasięg działań, móc skutecznie prowadzić dialog wokół marki klienta – mówi Michał Siejak, dyrektor zarządzający 6ix WoMM.

– Facebook okazał się jednym z kluczowych elementów w niedawno zakończonej kampanii. Z tego względu kontynuację działań w tym kanale powierzyliśmy agencji, która miała szansę udowodnić nam swoją skuteczność – mówi Aneta Bronowska, junior brand building manager marki Signal w Unilever Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,