M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

36,5 mln zł wyniesie budżet mediowy POT

Beata Goczał | 4 stycznia 2011, 06:00

Organizacja przeznaczy go na kampanię w Niemczech, we Francji i w Wielkiej Brytanii.

Przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej potrwa do 4 lutego br. O planach jego rozpisania pisaliśmy w MMP24 z 27 grudnia ub.r.

Planowana kampania obejmować będzie prasę, internet, telewizję i reklamę zewnętrzną. Będzie równolegle prowadzona na rynkach: niemieckim, francuskim i brytyjskim. Jej start zaplanowano na 4 czerwca br.

Zwycięzca przetargu będzie pracował dla POT do końca czerwca 2012 r.

Budżet kampanii wynosi 36,5 mln zł brutto. Zawiera się w nim całkowite wynagrodzenie wykonawcy ze wszystkimi kosztami zewnętrznymi. W ramach tej kwoty zwycięski dom mediowy ma zapewnić optymalny sposób zaplanowania i zakupu mediów na rynkach: brytyjskim, francuskim i niemieckim. Budżet jest dzielony po równo na każdy z krajów (z wyłączeniem segmentu turystyki biznesowej).

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 100 tys. zł.

Czytaj więcej na temat: