Kraj

Link4 promuje zwrot kosztów badań technicznych

Badania techniczne samochodów to główny motyw najnowszej kampanii ubezpieczyciela.

Link4 rozpoczął kampanię reklamową nowej promocji skierowanej do osób zawierających z ubezpieczycielem umowę pakietowego ubezpieczenia OC+AC. Najnowsza kampania ma charakter sprzedażowy i jest kontynuacją działań, których pierwsza odsłona miała miejsce w połowie maja ub.r.

W najnowszych spotach wykorzystano format znany z poprzednich kampanii ubezpieczyciela, w tym motyw scenograficzny “czwórek” będących elementem brandingu Link4. Pomysł kreatywny należy do Gruppy66 Ogilvy. Reklama została wyprodukowana przez Redworks, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Spoty reklamowe Link4 pojawiły się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i wybranych kanałach tematycznych. Kampania wspierana jest przez e-mailingi, akcje bannerowe na stronach portali internetowych (m.in.: Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, O2.pl) oraz kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google. Emisja spotów i bannerów planowana jest przez najbliższe 5 tygodni. Wartość budżetu kampanii nie jest znana.