Kraj

Mocniejsza strategia w Grey

Marcin Ejsmont wraca do strategii Grey Group.

W nowym roku Grey Group wzmacnia dział strategii – na pokład firmy wraca Marcin Ejsmont, który w latach 2007-2010 był jednym z filarów strategii Testardo Gram i pozostałych agencji należących do grupy Grey. Teraz zajmie stanowisko senior strategic plannera.

– Marcin reprezentuje młodą generację twórców polskiej reklamy. Jego powrót na łono Grey Group przyniesie ze sobą zastrzyk energii i świeżych pomysłów. Wierzę, że Grey Group da mu szansę na to, by jeszcze szerzej niż dotychczas wykorzystywał swój ogromny potencjał – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

Marcin Ejsmont zdobywał doświadczenie, współpracując z takimi agencjami, jak: Tequila/Digital, V&P oraz Brain, gdzie przygotowywał strategię dla marek Play i ING. Przez lata wcześniejszej współpracy z Grey Group pracował m.in. dla: PKO BP, TP i Orange, FoodCare (marka Tiger), Royal Unibrew (marka Łomża) i Rabobanku. Jest absolwentem ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z psychologii społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ponadto ukończył Szkołę Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.