Kraj

Dom mediowy PanMedia Western rozpoczyna współpracę z EMPiK-iem

Sieć sklepów EMPiK Sp. z o.o. (multimedia, perfumy) rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Planowaniem i zakupem mediów dla EMPiK-u...

Sieć sklepów EMPiK Sp. z o.o. (multimedia, perfumy) rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Planowaniem i zakupem mediów dla EMPiK-u zajmie się dom mediowy PanMedia Western należący do struktur The Lowe Group Poland. Rozmowy z agencjami rozpoczęły się we wrześniu ub.r. Oprócz PanMedia Western zostały do nich zaproszone jeszcze trzy inne firmy: MindShare Polska, Time & Space Media House oraz Brand Connection. Wysokość budżetu, jaki sieć EMPiK zamierza w tym roku przeznaczyć na zakup i planowanie mediów, nie została ujawniona. W ubiegłym roku EMPiK wydał na reklamę w telewizji, radiu i prasie 1,1 mln zł (łącznie z reklamami wspólnymi, źródło: Expert Monitor). Jak powiedziała Beata Woszczyńska, dyrektor ds. marketingu strategicznego i PR EMPiK Sp. z o.o., do zadań domu mediowego PanMedia Western będzie przede wszystkim należało doradzanie w wyborze odpowiednich mediów, ponieważ większość kampanii promocyjnych i reklamowych sieci EMPiK opiera się na umowach barterowych. EMPiK nie współpracuje na stałe z żadną agencją reklamową zajmującą się strategią i kreacją. Public relations firmy zajmuje się agencja GGK PR, która podobnie jak dom mediowy PanMedia Western należy do struktur The Lowe Group Poland. EMPiK Sp. z o.o. jest siecią 54 salonów w 43 miastach, które mają w ofercie m.in. prasę, książki, płyty, multimedia i perfumy. (PR)