M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamis rozszerza linię Specialite

Agata Małkowska-Szozda | 5 stycznia 2011, 06:00

CzteryCzwarte zaprojektowała system identyfikacji wizualnej nowych produktów.

Agencja CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowała nową linię przypraw Specialite, modernizowaną w związku z rozbudową portfolio firmy Kamis.

Specialite to przyprawy premium: unikatowe kompozycje ziół i przypraw, oryginalne dodatki, innowacyjne smaki musztard i młynki z przyprawami. Linia obejmuje zarówno produkty obecne w ofercie firmy Kamis od dawna, jak i zupełnie nowe.

Prace objęły projekt logo marki Specialite i system identyfikacji wizualnej opakowań. Ze względu na charakter produktów firma CzteryCzwarte postawiła na nowoczesny design.

– Naszym zadaniem było opracowanie linii premium, a jednocześnie jej silniejsze wyodrębnienie z całego portfolio. Zależało nam na stworzeniu opakowań eleganckich i wyróżniających się na półce -   powiedziała Dominika Sikora, senior account manager w agencji projektowej CzteryCzwarte.

Czytaj więcej na temat: , , ,