Kraj

MarketShare wspiera "White Collar" z anteny Foksa

Agencja odpowiada za kreację oraz realizację kampanii promującej nowy serial kanału telewizyjnego Fox. W komunikacji wykorzystany zostanie Facebook.

MarketShare wspiera "White Collar" z anteny Foksa
Na początku br. ruszyła kampania reklamowa nowego serialu “White Collar”, którego premierowy odcinek zostanie wyemitowany w czwartek 20 stycznia o godz. 21 na kanale Fox. Działania przygotowane przez MarketShare prowadzone będą w internecie na stronach telewizji N oraz w sieci Arbo.

Od 6 stycznia br. użytkownicy profilu www.facebook.com/FOXPolska będą mogli wziąć udział w zabawie “Sejf” i na chwilę zamienią się w głównego bohatera serialu Neala Caffreya – sprytnego charyzmatycznego przestępcę.

Fabuła serialu oparta jest na współpracy głównego bohatera z agentem FBI ścigającym kryminalistów wymykających się spod prawa. Akcja serialu ma miejsce w Nowym Jorku.

Działania komunikacyjne skierowane są głównie do widzów w wieku 18-35 lat. Agencja odpowiada także za kreację i realizację komunikacji z mediami branżowymi.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.