Zagranica

Koncern Unilever powraca z marką Dove na rynek rosyjski

Koncern Unilever rozpocznie w Rosji ogólnokrajową kampanię reklamową mydła Dove, której celem jest pozyskanie 5-10 proc. rynku do końca 2002...

Koncern Unilever rozpocznie w Rosji ogólnokrajową kampanię reklamową mydła Dove, której celem jest pozyskanie 5-10 proc. rynku do końca 2002 r. Autorem kampanii jest agencja Propaganda-Ogilvy z Moskwy. Dove jest jedną z najsilniejszych marek koncernu o zasięgu globalnym. W Rosji kampania produktow Dove kierowana jest do kobiet w wieku 25-45 lat. Unilever wydaje się podążać za nowym trendem, rozpowszechnianym przez największe firmy, polegającym na kierowaniu do zamożnych rosyjskich konsumentów produktów z najwyższej półki. I tak browar Sun Interbrew wprowadził na rynek rosyjski piwo Stella Artois, a Audi i Mercedes twierdzą, że sprzedaż ich nowych aut rośnie.