Kraj

Kamis prezentuje nowy koncept kulinarny

Marketer w kampanii reklamowej wspiera nową linię produktów Danie ze smakiem.

Kamis rozpoczął kampanię reklamową nowej linii produktów – Danie ze smakiem. Działania mają charakter informacyjny i wizerunkowy. Ich celem jest prezentacja nowego konceptu kulinarnego oraz wzbudzenie zainteresowania produktami Kamis w kontekście nowoczesnych rozwiązań kulinarnych. Kampania obejmuje prasę, outdoor i niestandardowe nośniki Look TV.

Reklama będzie publikowana w wysokozasięgowych tytułach prasy kobiecej i TV-guide’ach. Dodatkowo do wybranych magazynów kobiecych dołączonych zostanie ponad 250 tys. sztuk produktów Danie ze smakiem Kamis.

Adaptacje layoutów prasowych zobaczyć będzie można na nośnikach zewnętrznych – wiaty przystankowe i nośniki wolno stojące – usytuowanych głównie w centrach miast oraz przy ulicach o największym natężeniu ruchu, a także w okolicach sklepów wielkopowierzchniowych. Kampania outdoorowa obejmie 500 lokalizacji w największych miastach Polski: Warszawa, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Poznań, Łódź, Wrocław, Kraków, Szczecin.

Layout reklamy podkreśla rodzinny i kulinarny charakter produktów Danie ze smakiem Kamis. Kampanię dodatkowo wspierać będą media niestandardowe. W sieci ponad 400 najlepszych salonów fryzjerskich w całej Polsce na ok. 2 tys. monitorów LCD należących do Look TV będą emitowane instruktażowe filmy kulinarne prezentujące przepisy z wykorzystaniem produktów z linii Danie ze smakiem Kamis.

Kampania potrwa do końca lutego br. Jej kreację przygotowała agencja Ambasada, a media zaplanował i kupił MediaCom.