Kraj

Edi-Net w szerszym składzie

Trzy osoby dołączyły do zespołu biura reklamy sieci Edi-Net.

Marzena Pachucka, Kamil Rentflejsz i Joanna Skwarna dołączyli do biura reklamy sieci Edi-Net należącej do Edipresse Polska. Wszyscy objęli stanowiska specjalistów ds. reklamy.

Pachucka bezpośrednio przeszła z Value Media, gdzie ostatnio pracowała na stanowisku media planner & buyer (kampanie on- i offline). W Edipresse będzie pracowała dla serwisów Wizaz.pl i Polki.pl i odpowiadała za kontakty z klientami z sektora modowego oraz kosmetycznego
Kamil Rentflejsz zaczynał karierę zawodową na stanowisku copywritera w agencji reklamowej FotoStudio. Następnie związał się z interaktywną agencją Highway, gdzie łączył funkcję handlowca i copywritera. W Edi-Necie odpowiada za poszerzenie portfolio klientów o firmy spoza branży modowej i kosmetycznej. Joanna Skwarna od ponad roku pracuje w Edipresse, gdzie odpowiadała za współpracę z handlowcami i redakcjami serwisów Edi-Net. Teraz zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów z sektorów urodowego i RTV/AGD.

Edi-Net jest platformą internetową skupiającą witryny o profilu kobiecym. W skład platformy wchodzą takie serwisy, jak: Wizaz.pl, Polki.pl, Babyonline.pl, Viva.pl, Ciazaporod.pl, Abckarmienia.pl,  Mamacafe.pl, Zdrowybobas.pl, Partynews.pl, Przyjaciolka.pl, Panidomu.pl, Vita.pl, Uroda.pl, Domiwnetrze.pl, FotoOna.pl, Blogerki.pl, TelePolki.pl. Według danych firmy na podstawie Megapanel PBI/Gemius za październik 2010 r. platforma ma 3 mln realnych użytkowników i 47,6 mln odsłon miesięcznie.