Kraj

Zimowe informacje w Radiu Kolor 103 fm wspierane kampanią w prasie

Radio Kolor 103 fm wprowadziło na antenę specjalne zimowe informacje dla mieszkańców Warszawy zainteresowanych aktywnym spędzaniem czasu na obiektach sportowych...

Radio Kolor 103 fm wprowadziło na antenę specjalne zimowe informacje dla mieszkańców Warszawy zainteresowanych aktywnym spędzaniem czasu na obiektach sportowych stolicy. Akcja pod nazwą “I-granie z zimą” potrwa do 20 marca br., a w lutym br. będzie wspierana reklamą prasową w dzienniku “Metropol”, miesięczniku “WiK” oraz prawdopodobnie miesięczniku “City Magazine”. Informacje o akcji pojawią się również na antenie radia oraz na stronie internetowej www.radiokolor.pl. Kreacją kampanii zajęła się agencja Happy Hours. Media zaplanował i zakupił dział marketingu Radia Kolor 103 fm. Stacja została także patronem medialnym Narciarskiego Pucharu Warszawy, odbywającego się w Zakopanem i Krynicy. W lutym br. Radio Kolor 103 fm zorganizuje dla mieszkańców Warszawy zawody łyżwiarskie i narciarskie. Jak powiedziała Olga Krzeszewska, koordynator marketingu Radia Kolor 103 fm, najbliższa duża kampania wizerunkowa Radia Kolor 103 fm rozpocznie się prawdopodobnie wiosną br., ale jej szczegóły nie są jeszcze opracowane. Udział w czasie słuchania Radia Kolor 103 fm w Warszawie w okresie wrzesień – listopad ub.r. w grupie 15+ wyniósł 4,7 proc. (źródło: Radio Track SMG/KRC Poland Media). Wpływy z reklam tej stacji od początku ub.r. do końca listopada wyniosły 11,5 mln zł (źródło: CR Media). (PR)