Kraj

10 lat darmowych kanapek w Burger Kingu

Wygrać w promocji mogą nawet posiadacze pustych kuponów.

10 lat darmowych kanapek w Burger Kingu
W akcji promocyjnej mogą wziąć udział wszyscy, którzy przy zakupie w Burger Kingu (AmRest) dowolnego zestawu ze średnimi frytkami i średnim napojem odbiorą zdrapkę. W tej promocji każda zdrapka oznacza nagrodę, którą można zrealizować przy następnej wizycie. Jeśli jednak okaże się, że klient nie znajdzie na swoim kuponie wygranej, wówczas Burger King zrekompensuje to możliwością zagrania o nagrodę główną – 10 lat darmowych burgerów. Osoby, które nie wywalczą nagrody głównej, otrzymają nagrodę pocieszenia w postaci rabatu na zestaw bądź darmowego powiększenia zestawu.

Promocji zdrapkowej towarzyszyć będzie kampania outdoorowa na nośnikach citylight oraz billboardach. Zostanie ona przeprowadzona w pięciu miastach (Warszawa, Wrocław, Kraków, Szczecin, Poznań) i potrwa dwa miesiące.  

Za koncepcję kreatywną projektu oraz przygotowanie kreacji odpowiada agencja FireFly Creation. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, a działania PR prowadzi agencja Solski Burson-Marsteller.