Kraj

Saga nie tylko na niepogodę [WIDEO]

Unilever wprowadza nowy wariant herbaty Saga i wspiera go kampanią i akcjami promocyjnymi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFyhWd6jfLBY%22%7D

Od 10 stycznia trwa  kampania launchująca nowy wariant Sagi z portfolio Unilevera – herbatę czarną z witaminą C i dodatkami (takimi jak cytryna, miód, lipa i aronia).

Kampanię pod hasłem “Herbatka na niepogodę i nie tylko” obejmującą 30-sekundowy spot i outdoor przygotowała agencja JWT Warszawa. W reklamie zagrała rodzina znana konsumentom z poprzednich kampanii marki Saga. Spot emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji: TVP, Polsat, TVN, jak i w stacjach niszowych – z pakietu At Media i Discovery & Animal Planet. Za obsługę mediową działań odpowiada PHD Media Direction.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia nowego produktu i wzmocnienie wizerunku Sagi jako marki rodzinnej.

Debiut rynkowy nowego wariantu Sagi wspierany jest także działaniami promocyjnymi. Promocja zachęca konsumentów do uwieczniania pogodnych minek swoich lub swoich dzieci i dzielenia się nimi. Udział w konkursie polega na przesyłaniu zdjęcia MMS-em lub zamieszczeniu fotek na stronie internetowej www.herbatasaga.pl. Nagrodą główną w promocji jest wycieczka do Disneyland Resort Paris dla 4-osobowej rodziny, którą otrzyma autor najzabawniejszej fotografii. Dodatkowo co tydzień będą wyłaniani zwycięzcy, którzy zostaną nagrodzeni kubkami Sagi z nadrukowanym zdjęciem zgłoszonym przez zwycięzcę w konkursie. Na zwycięzców czeka 1000 kubków. Konkurs komunikowany jest poprzez ogłoszenia w prasie kobiecej oraz działania online. Akcja potrwa do 28 lutego br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja GTO Communications.