Od 10 stycznia trwa kampania launchująca nowy wariant Sagi z portfolio Unilevera – herbatę czarną z witaminą C i dodatkami (takimi jak cytryna, miód, lipa i aronia).
Kampanię pod hasłem “Herbatka na niepogodę i nie tylko” obejmującą 30-sekundowy spot i outdoor przygotowała agencja JWT Warszawa. W reklamie zagrała rodzina znana konsumentom z poprzednich kampanii marki Saga. Spot emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji: TVP, Polsat, TVN, jak i w stacjach niszowych – z pakietu At Media i Discovery & Animal Planet. Za obsługę mediową działań odpowiada PHD Media Direction.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia nowego produktu i wzmocnienie wizerunku Sagi jako marki rodzinnej.
Debiut rynkowy nowego wariantu Sagi wspierany jest także działaniami promocyjnymi. Promocja zachęca konsumentów do uwieczniania pogodnych minek swoich lub swoich dzieci i dzielenia się nimi. Udział w konkursie polega na przesyłaniu zdjęcia MMS-em lub zamieszczeniu fotek na stronie internetowej www.herbatasaga.pl. Nagrodą główną w promocji jest wycieczka do Disneyland Resort Paris dla 4-osobowej rodziny, którą otrzyma autor najzabawniejszej fotografii. Dodatkowo co tydzień będą wyłaniani zwycięzcy, którzy zostaną nagrodzeni kubkami Sagi z nadrukowanym zdjęciem zgłoszonym przez zwycięzcę w konkursie. Na zwycięzców czeka 1000 kubków. Konkurs komunikowany jest poprzez ogłoszenia w prasie kobiecej oraz działania online. Akcja potrwa do 28 lutego br. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja GTO Communications.