M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Budżet Smyka do wzięcia

Agata Małkowska-Szozda | 13 stycznia 2011, 06:00

Grupa EM&F szuka agencji do obsługi ATL i BTL marki Smyk.

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), właściciel sieci domów handlowych Smyk, prowadzi przetarg, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybrana agencja ma zająć się kompleksową obsługą ATL i BTL sieci Smyk.

Marek Łebek, PR & marketing manager Smyk, podkreśla jednak, że przetarg to zbyt duże słowo. - Obecnie dopinamy budżet na rok 2011 i poprosiliśmy trzy agencje: Publicis, Euro RSCG i McCann Erickson, o przedstawienie wstępnej, ogólnej koncepcji spójnych działań reklamowych na cały rok. Ostateczną decyzję podejmiemy w I kwartale br. po dokładnym oszacowaniu naszych możliwości budżetowych i ocenie atrakcyjności przedstawionych nam propozycji - precyzuje Łebek.

Ostatnio obsługą Smyka zajmowała się agencja Sodova.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,