M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Streetcom rusza z kampanią dla serwisu Fidbek.pl

Jacek Piątkowski | 13 stycznia 2011, 06:00

Ekspertem w serwisie jest psycholog społeczny dr Katarzyna Korpolewska.

Fidbek.pl pozwala jego użytkownikom zapytać znajomych o ocenę kompetencji społecznych, m.in. takich jak: asertywność, atrakcyjność, pewność siebie. Dzięki serwisowi można otrzymać opinię w anonimowy sposób w postaci profesjonalnego raportu. Ekspertem i partnerem merytorycznym Fidbek.pl jest znana psycholog społeczna dr Katarzyna Korpolewska.

- Warto przyjąć opinie znajomych jak prezent. Jest cenny, bo stanowi dowód życzliwości osób przekazujących nam swoje wrażenia. Możemy skorzystać z ich opinii, by być bardziej zadowolonymi z siebie i lepiej układać sobie relacje z ludźmi - mówi  Korpolewska.

Zadaniem Streetcomu jest wyłonienie ze społeczności ekspertów osób zainteresowanych rozwojem osobistym i podnoszeniem swoich kwalifikacji w różnych dziedzinach życia, absolwentów, którzy właśnie wchodzą na rynek pracy, osób poszukujących pracy lub chcących ją zmienić, a także wszystkich tych, którzy chcieliby porównać samoocenę z tym, jak są postrzegani przez innych.

- Chcemy zbudować potrzebny zasięg i świadomość marki Fidbek.pl w sposób gwarantujący rzeczywiste zainteresowanie i edukację grupy docelowej - mówi Maciej Pichlak, członek zarządu odpowiedzialny za marketing w spółce Diverger Polska, właścicielu serwisu.

Promocja Fidbek.pl odbywać się będzie dzięki aktywności ekspertów Streetcomu poprzez przetestowanie serwisu (betaseed), a także działania w portalu Facebook, gdzie systematycznie będą prowadzone konkursy.

Projekt Fidbek.pl jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1. Jest laureatem pierwszej nagrody w konkursie startupów na Democamp East West 2010.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,