M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Liberty Direct pozbawia złudzeń [WIDEO]

Maciej Burlikowski | 13 stycznia 2011, 06:00

W najnowszej kampanii wizerunkowej ubezpieczyciel pozbawia nas złudzeń: "Świat idealny nie istnieje".

Rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct, polskiego oddziału Liberty Seguros, ubezpieczyciela komunikacyjnego oferującego polisy w systemie direct, czyli przez telefon i internet. Ideą kreatywną filmu jest konfrontacja nieistniejącego "idealnego świata”, w którym samochody są elastyczne i po zderzeniu samoczynnie wracają do swojej pierwotnej formy, z "twardą i kanciastą” rzeczywistością, w której warto korzystać z usług ubezpieczyciela dającego pewność sprawnej obsługi w przypadku szkody.

Spot został przygotowany przez agencję DDB, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Reklama będzie emitowana w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w: TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych.

- Poprzez intrygującą formę filmu chcemy zwrócić uwagę na sprawny i szybki system obsługi klientów, który zapewnia Liberty Direct. Nasze doświadczenia pokazują, że coraz więcej konsumentów zwraca uwagę właśnie na ten element oferty przy wyborze ubezpieczyciela - przekonuje Marcin Andrzejczyk, kierownik komunikacji marketingowej Liberty Direct.

- Nasza najnowsza kampania wpisuje się w strategię budowania wizerunku Liberty Direct na bazie jakościowego aspektu oferty. Wysoka jakość obsługi klientów jest - obok dobrej ceny - kluczowym wyróżnikiem naszej firmy na rynku. Strategia ta w ciągu zaledwie trzech lat zapewniła nam pozycję jednego z liderów rynku direct - wskazuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

W 2009 r. przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln zł, w ciągu trzech kwartałów 2010 r. firma zebrała zaś 95,8 mln zł składki, o 58 proc. więcej niż przed rokiem (60,5 mln zł). Liberty Direct ubezpiecza ponad 180 tys. pojazdów.

Rynek ubezpieczeń direct jest szacowany na ok. 700 mln zł i rośnie w tempie ponad 20 proc. rocznie, z czego główną grupę stanowią ubezpieczenia komunikacyjne.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,