M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adv.pl rozszerza ofertę o Flash AR

Joanna Dziwisińska | 13 stycznia 2011, 06:00

Agencja chce swoim klientom zaproponować prostszą technologię rozszerzonej rzeczywistości. Z tego narzędzia najchętniej korzysta branża eventowa.

Agencja interaktywna Adv.pl wprowadza do oferty technologię augmented reality dla platformy Adobe Flash – Flash AR. Ma być ona znacznie prostsza w zastosowaniu. Nie wymaga np. instalacji żadnego oprogramowania, a obraz 3D generowany jest w czasie rzeczywistym. Niezbędna jest tylko kamera internetowa.

Jak mówi Monika Skuza, PR & marketing manager w agencji Adv.pl, tego typu technologia pozwala przygotować innowacyjne rozwiązania promocyjne, dlatego widać duże zainteresowanie ze strony firm eventowych. Wykorzystanie Flash AR dla reklamy np. prasowej jest najtańsze. Przygotowanie np. biuletynu kosztuje kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Czytaj więcej na temat: , ,