M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orange kieruje się w stronę młodzieży [WIDEO]

Maciej Florek | 13 stycznia 2011, 06:00

Wraz z FireFly Creation Orange rozpoczął społecznościowy projekt skoncentrowany na komunikacji w szkołach i sieci.

Orange realizuje działania skierowane do młodych. "S’cool akcja" to kampania skierowana do młodzieży szkolnej i jest to, jak twierdzą przedstawiciele Orange, pierwszy taki projekt operatora komórkowego.

Ideą "S’cool akcji" jest zaangażowanie uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych we wspólne działanie w ich naturalnym środowisku – szkole. Kilku-, a nawet kilkudziesięcioosobowe grupy młodych ludzi rywalizują m.in. o wycieczki do Paryża i do Berlina, na które pojadą razem z całą klasą. Co miesiąc mają do wykonania cztery zadania obejmujące kategorie: muzyka, sport, film i akcje. Najlepsze i najbardziej kreatywne rozwiązania wybierają internauci podczas głosowania.

Centralnym elementem projektu jest serwis internetowy www.scoolakcja.pl, za pomocą którego uczestnicy zakładają konta i profile grupy, rozwiązują zadania. Do serwisu zapraszają również znajomych, aby oddawali głosy, oraz dokumentują na nim wspólną pracę w postaci filmów, zdjęć i opisów.

Działaniom towarzyszy kampania reklamowa typu display w internecie, plakaty w szkołach, reklama telewizyjna oraz działania w społecznościach.

Autorem idei, na której opierają się działania Orange, oraz nazwy projektu jest agencja FireFly Creation. Opracowała ona też mechanikę akcji i stworzyła serwis internetowy, za pomocą którego można dołączać do konkursu. Na potrzeby akcji przygotowała również spot telewizyjny emitowany w Polsacie, MTV i 4funTV. Media dla Orange planuje i kupuje MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,