M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Powstaje grupa Media Direction

Joanna Nowakowska | 13 stycznia 2011, 06:00

Media Direction OMD, PHD Media Direction oraz Media Direction Digital formują grupę. Janczewski szefem Media Direction OMD.

Domy mediowe Media Direction OMD, PHD Media Direction oraz Media Direction Digital, internetowy przyczółek obu agencji, weszły w skład powołanej właśnie grupy Media Direction. Jako członkowie zarządu kierują nią Paweł Sawicki (CEO) oraz Jacek Hendigery (media director), zasiadający jednocześnie w zarządach obu agencji.

W konsekwencji uruchomienia nowej struktury nastąpiła seria awansów. Funkcję szefa Media Direction OMD objął Dariusz Janczewski, dotąd deputy media director tej agencji, związany z nią od 11 lat. Ostatnio kierował nowym biznesem Media Direction OMD. Obecnie przejmuje nadzór nad zespołami pracującymi dla klientów agencji (są wśród nich m.in.: Polkomtel, Axa, PepsiCo, PSA Peugeot Citroen, Sony, Dr. Oetker, Pfizer).

Obsadzono też nowe stanowiska w ramach struktury całej grupy. Jej business development directorem została Aleksandra Przeździecka (dawniej Michalak), dotychczasowa deputy media director. Podobnie jak Dariusz Janczewski pracuje w Media Direction OMD od 1999 r. W nowej roli ma współpracować przy tworzeniu strategii rozwoju grupy, zarządzać nowym biznesem, PR i marketingiem, a także obsługą Polkomtela i PepsiCo.

Funkcję buying directora Media Direction Group objęła Katarzyna Sidorkiewicz, a Krzysztof Bernady awansował na stanowisko trading directora – wraz z Sidorkiewicz odpowiadają za negocjacje z mediami oraz kontrolę kosztów. Tomasz Janisiewicz pozostaje szefem wyodrębnionego w ramach grupy działu TV buyingu.

Bez zmian pozostaje stanowisko dyrektora zarządzającego PHD Media Direction, które od kwietnia ubiegłego roku zamuje Maria Kiełczyńska. Przypomnijmy, że jej agencja pracuje m.in. dla Unilevera, Carlsberga czy Grupy Polsat.

W ramach grupy nowy branding – Media Direction Digital – otrzymał dział internetowy. Niezmiennie kieruje nim Rafał Krzywoszyński, interactive media director.

Strategia grupy na najbliższe miesiące zakłada wzmocnienie obsługi klienta i koncentrację na pozyskiwaniu nowego biznesu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,