Kraj

Smak pasji od Horteksu [WIDEO]

Marketer wspiera kampanią telewizyjną innowacyjną linię mrożonek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH7AcJh1KMPg%22%7D
Hortex Holding rozpoczął intensywną kampanię reklamową nowej linii mrożonek Hortex Stimeria – mieszanek warzywnych do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej. Kampania obejmie ogólnokrajowe i tematyczne stacje telewizyjne. 30-sekundowy spot pt. “Hortex – Poczuj smak pasji” jest emitowany m.in. w: TVP, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN24, BBC Lifestyle, Foxlife, Ale Kino!, Discovery.

Hortex Stimeria jest bohaterem kolejnej odsłony reklamy będącej kontynuacją komunikacji marki rozpoczętej jesienią. Dzięki wspieraniu przez firmę pasji młodych artystów podobnie jak w poprzedniej edycji reklamie towarzyszy optymistyczna piosenka w wykonaniu wokalistki odkrytej przez Hortex. Kampania potrwa kilka tygodni.

Za jej kreację odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw, za planowanie i zakup mediów – MEC.