Kraj

Walka na nuggetsy

Trzech marketerów w tym samym czasie wprowadza identyczne produkty. Każdy z nich już ma albo wkrótce będzie miał wsparcie reklamowe.

Walka na nuggetsy
Winiary Pomysł na… Chrupiące kąski, Fix Knorr 2 w 1 Danie na dziś Nuggetsy (z ryby lub z kurczaka) i Kamis Złociste Nuggetsy to trzy konkurencyjne produkty, które niemal w tym samym czasie zadebiutowały na polskim rynku. Na razie wsparcie ma jedynie produkt Knorra (Unilever Polska).

Wszyscy trzej producenci jako walory swoich nowości wskazują m.in. to, że są chrupiące, smakowite i smakują zarówno na ciepło, jak i na zimno.

Atutem produktu Winiar (Nestle) ma być to, że nie trzeba go smażyć, wystarczy upiec w piekarniku. Dostępny jest w trzech wariantach smakowych panierek: pikantne skrzydełka, klasyczne, czosnkowo-ziołowe). Knorr z kolei dołącza do produktu gotowy dip do maczania nuggetsów i obok fiksu do kurczaka proponuje też taki sam do ryby. Kamis natomiast proponuje trzy warianty nuggetsów: klasyczne, pikantne i z sezamem.

Nestle nie zdradza terminu kampanii wspierającej sprzedaż Pomysłu na… Chrupiące kąski. Wiadomo jedynie, że obejmie ona telewizję, internet i materiały POS. Kampania nowego produktu Kamisa planowana jest na luty.

Trwa już natomiast kampania nowości Knorra. Obok reklamy telewizyjnej z udziałem ambasadorki marki – Katarzyny Herman – wykorzystano w niej też outdoor, internet, prasę i materiały POS. Za kreację reklam odpowiada Lowe GGK, za planowanie i zakup mediów PHD Media Direction.