Przetargi

Maxus dla TVP w 2011 r.

Agencja wygrała w przetargu mediowym nadawcy. Budżet wart jest ponad 6,5 mln zł.

Maxus pokonał ZenithOptimedia w przetargu mediowym Telewizji Polskiej. Nadawca powróci tym samym po kilku miesiącach do portfolio Maxusa, który wcześniej przez blisko dwa lata planował media do kampanii jego stacji.

Oferta Maxusa zdobyła łącznie 96,86 pkt, ZenithOptimedia – 89,47 pkt, podstawą oceny były propozycje rabatów przy zakupach gotówkowych i barterowych outdooru, prasy, radia i kina, a także propozycje wynagrodzenia. W tym ostatnim kryterium ZOG z 95,94 tys. zł zyskał więcej punktów niż Maxus, który zaoferował 363 tys. zł.

Telewizja Polska w 2011 r. planuje wydatki o maksymalnej wysokości 6,58 mln zł.