Kraj

Streetcom z aplikacją w Facebooku; Emilia Sabat w zespole

Agencja rozwija ofertę interactive, tym razem wykorzystując media społecznościowe.

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska stworzyła aplikację w Facebooku, która pozwala na poszerzenie zasięgu działań osób biorących udział w projektach promocyjnych. Aplikacja daje nowe możliwości, w tym łatwą rejestrację i raportowanie rozmów. Użytkownikom zapewniono tym samym stały dostęp do wszystkich funkcjonalności, które ściśle powiązane są z serwisem Streetcom.pl.

Jednocześnie do zespołu dołączyła Emilia Sabat, która objęła stanowisko project managera. Odpowiedzialna jest za rozwój działań interactive, tworzenie kompleksowych ofert, koordynację oraz całościową egzekucję projektów. Ostatnio związana była z platformą sprzedażową See-me Propaganda.pl, gdzie zarządzała zespołem realizacyjnym i zajmowała się obsługą kampanii reklamowych w zakresie ambient media i BTL.