M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

At Media chcą konkurować na oferty VoD

Joanna Dziwisińska | 20 stycznia 2011, 06:00

W ofercie domu sprzedaży pojawi się serwis Iplex.pl udostępniający nieodpłatnie filmy. Tym samym At Media tworzą sieć, która będzie konkurować głównie z Iplą i Onetem.

At Media rozpoczyna sprzedaż na wyłączność powierzchni reklamowej serwisu Iplex.pl. Dzięki tej współpracy według przedstawicieli At Mediów firma stała się jedną z największych sieci oferujących reklamę VoD w internecie.

Swoich głównych konkurentów upatruje w Ipli (Polsat) i Onet.pl. Przykładowo według opracowań At Mediów cena za tysiąc odtworzeń spotu w Ipli to 135 zł lub 162 zł (w zależności od wybranej opcji). W ofercie At Mediów cena wynosi 400 zł.

Iplex.pl oferuje bezpłatny dostęp do materiałów filmowych. W jego ofercie jest ok. 2 tys. pozycji. Dotychczas nie miał partnera reklamowego. Od lutego br. Iplex.pl wejdzie w skład pakietu @VOD, w którym są: AXN.pl, AXNscifi.pl, MTV.pl, VIVA-tv.pl, ComedyCentral.pl, TVS.pl, Kuchnia.tv, Domo.pl oraz witryny dziecięce: Disney.pl, DisneyXD.pl, Nick.com.pl, ZigZap.pl.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,