Kraj

Tribal DDB chce zwiększyć przychody z projektów międzynarodowych

Agencja interaktywna, należąca do Corporate Profiles DDB Group, rozpoczęła współpracę z Kaspi Bankiem z Kazachstanu.

Projekt doradczy prowadzony jest wespół z agencją reklamową DDB, która obsługuje tego klienta od 2006 r. Tribal DDB zajmie się badaniami i analizami rynkowymi, optymalizacją komunikacji w internecie, rekomendacją kanałów komunikacji oraz ma świadczyć pomoc lokalnej agencji interaktywnej pracującej dla Kaspi Banku.

– Chcemy wykorzystać fakt, że w ramach grupy obsługiwani są klienci działający w skali międzynarodowej. Liczę na to, że Tribal DDB będzie mógł w ten sposób zwiększyć przychody ze sprzedaży swoich usług – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Tribal DDB.

Agencja największy projekt tego typu przeprowadziła w połowie 2010 r. Wówczas zrealizowała kampanię reklamową marki Persil dla firmy Henkel. Powstała wtedy m.in. gra komputerowa “Super Mary”, wzorowana na “Super Mario Bros.”. Projekt był realizowany na 11 rynkach regionu CEE.

Jednocześnie agencja zatrudniła osoby na stanowiskach juniorskich. Natalia Kucza, laureatka akcji „Grasz o staź” została junior account executive i zajmuje się współpracą z McDonald’s. Natomiast Piotr Kurzeja (wcześniej w Clos Brothers), dołączył do działu kreacji jako junior art director. Łącznie firma zatrudnia 15 osób.