M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wydawnictwo Znak zachęca do zmian

Jacek Piątkowski | 21 stycznia 2011, 06:00

Na rynku pojawiła się książka Chipa i Dana Heathów pod tytułem "Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić".

Bracia Chip i Dan Heathowie są amerykańskimi konsultantami, badaczami, mówcami i trenerami, o których zrobiło się głośno po sukcesie ich wspólnej publikacji "Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die" (wydana w Polsce jako "Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje" przez Świat Książki), zainspirowanej przez „Punkt przełomowy” Malcolma Gladwella.

Książka zyskała status bestsellera "New York Timesa”, przez 24 miesiące utrzymywała się na liście najlepiej sprzedających się pozycji "BusinessWeeka" i przetłumaczono ją na 29 języków.

Chip jest z wykształcenia psychologiem, pracuje na Uniwersytecie Stanfordzkim, gdzie między innymi prowadził kursy z negocjacji, strategii, zachowania organizacji oraz popularne zajęcia How to Make Ideas Stick, na które tłumnie stawiali się między innymi menedżerowie, nauczyciele, lekarze, przedsiębiorcy i dziennikarze. Dan ukończył kurs MBA Harwardzkiej Szkoły Biznesu i pracował dla Duke University, w centrum kształcącym przyszłych przedsiębiorców. Za projektowane przez siebie kampanie marketingowe otrzymał NewMedia Invision Award i kilkakrotnie Addys, przyznawaną przez American Advertising Federation.

"Pstryk" zadebiutował na 1. miejscu listy bestsellerów "New York Timesa" i "Wall Street Journal" i obecnie znajduje się na 5. miejscu listy bestsellerów "NYT", zaraz za najnowszą książką Malcolma Gladwella.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,