Kraj

Agora i InMobile rozpoczęły współpracę

Operator telefonii FreeM dogadał się z Agorą - w zamian za dostęp do kontentu jej sieć reklamy mobilnej HandyNet będzie sprzedawała tam reklamy.

Firma InMobile, właściciel wirtualnego operatora komórkowego CP Telecom i uruchomionej dwa miesiące temu telefonii komórkowej FreeM (patrz MMP24 z 19.11.2010 r.), porozumiała się z Agorą SA i podpisała umowę z należącą do niej siecią reklamy mobilnej HandyNet.

Abonenci sieci FreeM uzyskają bezpłatny dostęp do wiadomości i artykułów z mobilnych serwisów Grupy Gazeta.pl, takich jak: m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz, m.plotek.pl. W zamian HandyNet będzie sprzedawać geolokalizowane reklamy skierowane do użytkowników telefonii FreeM. To oferta skierowana jest zarówno do największych reklamodawców posiadających rozbudowaną sieć sprzedaży, jak i lokalnych przedsiębiorców, którym zależy w szczególności na dotarciu do konsumentów z ich najbliższej okolicy.

InMobile jest zadowolone z pierwszych wyników: – Start telefonii FreeM spotkał się z ogromnym zainteresowaniem użytkowników mobilnego internetu. Liczba fanów usługi w serwisie Facebook, a warto przypomnieć, że to pierwszy krok do uzyskania darmowej karty, przekroczyła 30 tys. zaledwie po dwóch miesiącach od uruchomienia usług – mówi Tomasz Właszczuk, prezes InMobile.

InMobile jest wspólnym przedsięwzięciem giełdowej spółki Integer SA (m.in. operatora niezależnej usługi pocztowej InPost i Paczkomaty24 oraz platformy e-commerce InFlavo) oraz technologicznej spółki Moben. InMobile jest właścicielem sieci FreeM oraz Mova, przejętej (wraz ze spółką CP Telecom) przez Integer od Carrefour Polska w czerwcu ub.r.

Abonenci FreeM mogą bezpłatnie korzystać z serwisów, takich jak: Facebook, Foursquare, Twitter, Wikipedia, komunikatorów FB-czat, MSN, Yahoo!, Google Talk, ICQ, MySpace i AIM (AOL) za pośrednictwem multikomunikatora eBuddy oraz innych wybranych portali internetowych w wersjach mobilnych. Darmowe korzystanie z internetu nie jest warunkowane minimalnymi doładowaniami i działa również przy zerowym stanie konta. Użytkownik FreeM po obejrzeniu reklamy uzyskuje możliwość darmowego korzystania z wybranych serwisów internetowych, równoważnego transferowi danych wielkości 0,5 MB, co odpowiada np. 30 odsłonom mobilnej wersji Facebooka. Komunikacja tekstowa przez komunikatory nie jest limitowana. Usługa jest dostępna na dowolnych telefonach wyposażonych w przeglądarkę internetową i możliwość transferu danych.