Kraj

Tchibo promuje nowe warianty Espresso

W kampanii chce zwrócić uwagę konsumentów na wyjątkowość swojej oferty.

Tchibo promuje nowe warianty Espresso
Pod koniec stycznia rusza zintegrowana kampania promująca dwie nowe kawy Tchibo Espresso – Milano Style i Sicilia Style (o jej planach pisaliśmy w MMP24 z 21 stycznia br.). Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia dwóch wariantów kawy Tchibo Espresso. Kampania prowadzona jest pod hasłem “Intensywne lub subtelne. Nowe, typowo włoskie Espresso”.

Działania reklamowe mają za zadanie zwrócić konsumentom uwagę na wyjątkowość oferty Tchibo. W odróżnieniu od konkurencji Tchibo proponuje dwa warianty kawy Espresso. Występuje ona w odmianie o subtelnym smaku – Milano Style, oraz o smaku intensywnym – Sicilia Style.

Na potrzeby kampanii agencja Scholz & Friends Warszawa przeprowadziła sesję zdjęciową. Autorem zdjęć jest Cezary Hładki. Spot telewizyjny jest adaptacją filmu przygotowanego przez Scholz & Friends Hamburg. Kampania wspierana jest dodatkowo materiałami POS oraz działaniami w sklepach Tchibo, m.in. sprzedażą drinków kawowych na bazie Espresso Milano Style.

Kampania obejmuje telewizję, outdoor (standardowy oraz niestandardowy) oraz BTL. Billboardy będą obecne w ośmiu głównych miastach Polski – w centrach miast, przy głównych arteriach, w galeriach handlowych, przy trasach przelotowych i głównych skrzyżowaniach. Spoty telewizyjne będą emitowane we wszystkich głównych polskich stacjach telewizyjnych oraz stacjach należących do grupy Discovery. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media. Prowadzone będą również działania online – strona WWW o produkcie i konkurs dla konsumentów, za których przygotowanie odpowiada agencja Adv.pl.