Kraj

Indykpol wspiera sprzedaż Jedynek

Parówki są reklamowane w telewizji oraz poprzez promocję konsumencką z nagrodami.

Indykpol wspiera sprzedaż Jedynek

27 stycznia rusza kolejna kampania telewizyjna parówek Jedynki Indykpolu. Spoty będzie można oglądać w takich stacjach, jak: TVP, Polsat, TVN, TV4, Polsat 2, a także w wybranych kanałach tematycznych. Reklamy pojawią się też w punktach sprzedaży, prasie branżowej oraz internecie. Emisja spotów i billboardów sponsorskich potrwa do 19 lutego.

Działania wspiera SMS-owy konkurs konsumencki z nagrodami. Do 28 lutego Indykpol rozda w sumie 351 nagród pieniężnych po 200 zł brutto i trzy vouchery o wartości 8 tys. zł brutto na rodzinne wakacje.

Równolegle z konkursem SMS-owym toczy się akcja promocyjna na stronie internetowej Indykpolu. Tu do wygrania są również nagrody pieniężne po 200 zł brutto (w sumie przygotowano 39 takich nagród) oraz sześć kamer cyfrowych.

Przygotowaniem kampanii zajmuje się Indykpol, za planowanie i zakup mediów odpowiada zaś Media Sense. Działania konkursowe wspiera agencja BTL MS Services.