M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Agata Małkowska-Szozda | 26 stycznia 2011, 06:00

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Walk The Line przygotowała kampanię reklamową dla marki Melisana (Klosterfrau). Celem działań są zmiana pozycjonowania oraz promocja produktu w punktach sprzedaży.

Dotychczas produkt był pozycjonowany ogólnie, m.in. jako preparat o działaniu uspokajającym oraz stosowany w przypadku bólu głowy na tle nerwowym, nadmiernej wrażliwości na zmiany pogody, dolegliwości związanych z okresem menopauzy, zaburzeń czynności żołądka i jelit czy łagodzenia objawów przeziębienia i grypy. Nowe kreacje eksponują działanie Melisany w zakresie usuwania zaburzeń snu.

Agencja w ramach kampanii prowadzonej pod hasłem „Śpij spokojnie” przygotowała reklamę prasową oraz materiały promocyjne do punktów sprzedaży. Kampania w prasie kobiecej i lifestyle'owej rozpocznie się 2 lutego br. i obejmie takie tytuły, jak: "Kobieta i Życie", "Świat Kobiety", "Olivia", "Claudia", "Poradnik Domowy", "Dobre Rady", "Viva!", "Przyjaciółka", "Pani Domu", "Tina" czy "Naj". Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media.

 

 

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,