Kraj

Allianz Polska tworzy indywidualne strony internetowe

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska, sprzedająca ubezpieczenia majątkowe, życiowe oraz oferująca uczestnictwo w swoim funduszu emerytalnym, uruchomiła w ramach swojej strony...

Grupa ubezpieczeniowa Allianz Polska, sprzedająca ubezpieczenia majątkowe, życiowe oraz oferująca uczestnictwo w swoim funduszu emerytalnym, uruchomiła w ramach swojej strony internetowej przedsięwzięcie Port Allianz. Umożliwia ono tworzenie indywidualnych stron agentów. Celem uruchomienia przedsięwzięcia Port Allianz jest zwiększenie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych grupy poprzez ten sposób nawiązywania kontaktów z klientem. Port Allianz umożliwia wyszukanie agentów posiadających własne adresy e-mailowe czy indywidualne strony. Po wejściu klienci (obecni i potencjalni) będący grupą docelową tego przedsięwzięcia mogą umówić się z agentem na spotkanie czy uzyskać poradę ubezpieczeniową. “Od początku stycznia br., kiedy to uruchomiliśmy Port Allianz, z możliwości stworzenia swojej indywidualnej strony skorzystało 20 agentów” – mówi Marek Baran, rzecznik prasowy Allianz Polska. Do końca 2002 r. powstaną strony ok. 1 tys. agentów, którzy zadeklarowali chęć posiadania swojej strony. Cała grupa ma 2,5 tys. agentów reprezentujących ją na polskim rynku. Graficznie indywidualne strony agentów nawiązują do strony korporacyjnej towarzystwa, która na zlecenie niemieckiej centrali została przygotowana przez wiedeńską agencję interaktywną DMC Design for Media. Grupę Allianz Polska, której 100-proc. udziałowcem jest niemiecki koncern Allianz AG, tworzą w Polsce trzy firmy: Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska (ubezpieczenia majątkowe), Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Życie Polska (ubezpieczenia na życie) oraz Powszechne Towarzystwo Emerytalne Allianz Polska. Składka przypisana Allianz Polska za rok 2000 wyniosła 561,4 mln zł. (PU)