Zagranica

Unilever podpisuje kontrakt z AOL Time Warner

Koncern Unilever, największy światowy reklamodawca, podpisał wielomilionowe porozumienie reklamowo-marketingowe z AOL Time Warner, które obejmuje zarówno media tradycyjne, jak i...

Koncern Unilever, największy światowy reklamodawca, podpisał wielomilionowe porozumienie reklamowo-marketingowe z AOL Time Warner, które obejmuje zarówno media tradycyjne, jak i online. Treść kontraktu mówi o wykorzystaniu możliwości wydawniczych AOL-u, krzyżowych programów reklamowych, dzieleniu informacji na temat najnowszych technologii i platformach mediowych oraz powołaniu do życia zespołu, który będzie nadzorował realizację wspólnych projektów. Nie jest to pierwsze krzyżowe porozumienie Unilvera. W 2000 r. ten angielsko-holenderski koncern podpisał kontrakt z Sony Corp., dzięki któremu mógł wykorzystywać media poprzez należącą do Sony wytwórnię Columbia TriStar, stacje telewizyjne Sony Entertainment Television oraz AXN czy też Sony Music i Sony Play Station. Bob Pittman, operating officer AOL Time Warner, powiedział, że porozumienie pozwoli Unileverowi dotrzeć do konsumentów w najbardziej efektywny sposób.