Zagranica

Havas tworzy strukturę socialmediową

Neil Kleiner i Amy Kean odpowiadają za rozwój nowej marki Havas Media Social.

Holding Havas powołuje do życia nową markę Havas Media Social mającą się specjalizować w serwisach społecznościowych. Nowa struktura będzie bazować na specjalistach od social mediów z różnych agencji holdingu, np. Media Contacts istniejąca przy MPG, 247 Social powiązana z Arena Media oraz Cake. Połączenie wiedzy i doświadczeń specjalistów z wielu agencji ma zaowocować stworzeniem pełnej oferty usług w mediach społecznościowych.

Havas Media Social będzie dowodzone przez Neila Kleinera, head of social media w Havasie. Podlegać mu będzie Amy Kean powołana na stanowisko director of social media i odpowiedzialna za rozwój oferty socialmediowej Havasa. Kean poprzednio pracowała w Internet Advertising Bureau, gdzie m.in. powołała departament mediów społecznościowych.

(na podst. “BrandRepublic”)