Kraj

Paweł Patkowski będzie odpowiadał za komunikację i media w TP SA

Paweł Patkowski będzie nowym dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy TP.

Paweł Patkowski, dotychczas m.in. zastępca dyrektora komunikacji marketingowej w Polkomtelu, odpowiedzialny za marki pre-paid i mix, jak Simplus i MixPlus, będzie nowym dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy TP – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

To stanowisko w TP było nieobsadzone od czasu, gdy w listopadzie z Grupą TP pożegnali się Arkadiusz Marszałek (był dyrektorem departamentu marki od połowy 2008 r.) i Dorota Rakowska, kierownik komunikacji sieci Orange (PTK Centertel/Telekomunikacja Polska).

Grupa TP nie komentuje tych informacji.

Po odejściu Marszałka obowiązki szefa departamentu marki, mediów i komunikacji pełniła Iwona Chrzanowska-Wójcik, dotychczas kierownik działu planowania i zakupu mediów.

Paweł Patkowski pracował w Polkomtelu od września 2007 r., wcześniej przez sześć lat był dyrektorem marketingu Adidas Poland, a przedtem dyrektorem marketingu Browarów Brok, gdzie odpowiadał za marki: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud.

Karierę zawodową rozpoczynał w 1996 r. w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account director prowadził obsługę marek należących do klientów, takich jak m.in.: Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Casio, OFE Bankowy i Bank Śląski.

Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu SGH oraz Francuskiego Instytutu Zarządzania (MBA) i doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.