Na stronie odnotowano 3065 odwiedzin. Jako niechciany prezent 1002 razy wskazano skarpetki, a 946 na dezodorant. Trzecie miejsce zajął gadżet korporacyjny (np. parasol czy długopis z logo firmy), na który oddano 934 głosy.
Z podsumowania danych z serwisu wynika także, że im bardziej intymny, osobisty prezent, tym mniej chętnie widzimy go pod choinką. Za żenujące uznano m.in. prezenty: komplet majtek, piżama czy wibrator. Podobnie potraktowano takie produkty jak krem na rozstępy czy balsam do ciała.
Wysoką pozycję w rankingu najbardziej niepożądanych prezentów zajęły także drobne elementy wystroju wnętrz – ramki na zdjęcia, wazony, figurki, bibeloty, wazony etc. Ich opisy były często bardzo szczegółowe, co według autorów serwisu ma świadczyć o głębokiej traumie związanej z ich otrzymaniem (pojawił się m.in. drewniany bociek i porcelanowy aniołek).
W serwisie odnotowano wejścia z całego świata. Najwięcej z Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Bułgarii i krajów Ameryki Łacińskiej.
Nowa aplikacja na GiftAdvisor.pl ma pomóc znaleźć nowe zastosowanie dla najbardziej niepożądanych i żenujących prezentów otrzymanych w 2010 r.