Kraj

Bahlsen w tym roku stawia na internet

Producent ciastek chce umacniać swoją pozycję i świadomość swoich brandów.

Firma Bahlsen, właściciel takich marek ciastek jak Hit czy Krakuski, zamierza w tym roku zwiększyć zakres swoich działań w internecie. Nie rezygnuje jednak z innych mediów w swojej strategii komunikacji.

Z początkiem roku marketer rozpoczął relaunch marki Leibniz. Herbatniki maślane tej marki mają m.in. nową recepturę i odświeżoną szatę graficzną. Ciastka Minic & Minis Choco dostępne są z kolei w większych niż dotychczas opakowaniach. Także im zmieniono opakowania, których design jest teraz bardziej nowoczesny i dynamiczny. Poszczególne warianty zostały odróżnione od siebie charakterystycznymi elementami graficznymi.

Bahlsen w tym roku będzie kontynuować intensywną kampanię telewizyjną Krakusków. Pierwszy flight właśnie trwa, a kolejne pojawią się w drugiej połowie roku. Nadal obecna będzie w telewizji reklama marki Hit.

Marketer zamierza zwiększyć obecność w prasie handlowej i konsumenckiej wszystkich swoich brandów. Firma chce w ten sposób umacniać pozycję na rynku detalicznym i wzmacniać świadomość oraz rozpoznawalność produktów wśród masowego konsumenta.

Bahlsen planuje także zwiększenie zakresu swoich działań w internecie, by w ten sposób dotrzeć do jeszcze większego grona konsumentów. Poza obecnością marki Hit w Facebooku mają pojawić się również inne formy wsparcia wyrobów Bahlsena. Szczegóły na razie nie zostały podane.