M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's po raz drugi w Facebooku

Tomasz Wygnański | 28 stycznia 2011, 06:00

"Wirtualny spływ canoe" to gra w Facebooku wspierająca promocję.

McDonald's wciąż nie ma polskiego fan page w Facebooku i według naszych informacji na razie nie planuje jego utworzenia. Marketer testuje jednak pojedyncze projekty w portalu społecznościowym.

Pierwszym był fan page fundacji charytatywnej Ronalda McDonalda. Teraz wystartowała gra "Wirtualny spływ canoe", która jest aplikacją w Facebooku. Gra stanowi wsparcie dla promocji "Zestaw dla Dwojga: 4 for 2 w cenie 9 zł". W skład zestawu wchodzą dwa cheeseburgery i dwie porcje małych frytek. Wsparcie interaktywne dla promocji, w tym grę w Facebooku, przygotowała agencja Tribal DDB.

Czytaj więcej na temat: , ,