Kraj

Mały Głód opanował dla Danone sztukę kamuflażu [WIDEO]

Marketer wykorzystuje nową linię kreatywną w kampanii reklamowej Danio.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpcGrVPISHzI%22%7D

Agencja reklamowa Young & Rubicam przygotowała kampanię Danio (Danone) w ramach nowej linii kreatywnej – Mały Głód opanował zdolność kamuflażu, więc potrafi przybrać postać dowolnego przedmiotu. Jedyna skuteczna broń w walce z Małym Głodem to serek Danio. W pierwszym spocie telewizyjnym z nowej serii Mały Głód dopada bohatera filmu w łóżku, podczas oglądania filmu.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję oraz prasę.