Kraj

Hypermedia Isobar poszerza ofertę

Agencja tworzy w strukturze zespoły multidyscyplinarne.

Maciej Nowicki, który od miesiąca pełni funkcję managing creative directora w Hypermedia Isobar (patrz MMP24 z 17 stycznia br.), wprowadza w życie zapowiadane wcześniej zmiany w strukturze.  Tworzone są zespoły multidyscyplinarne, które zajmują się obsługą marek i produktów w pełnym wymiarze, bez względu na podział na poszczególne media. Obecnie w agencji funkcjonują dwa takie zespoły, a ich liderami są szefowie kreacji – Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz. Trzeci zespół jest w trakcie formowania, jednak nie podjęto jeszcze decyzji, kto będzie nim zarządzał.

Zmienił się też sposób organizacji pracy. Dział kreacji wcześniej niż kiedyś ma się włączać w pracę strategii. Zespół kreatywny poza copywriterem i art directorem wspiera pracownik z doświadczeniem technologicznym. Ponadto całość osadzona jest w kontekście komunikacji mediowej, dlatego w  zespole znaleźli się media plannerzy oraz osoby odpowiedzialne za SEM/SEO oraz performance.

– Zespoły, które powstały, nie są na stałe przypisane do konkretnych zadań. Powierzane im projekty będą się zmieniać – mówi Nowicki.

Wszystkie zespoły podlegają Nowickiemu, który podkreśla, iż będzie czynnie uczestniczył w ich pracy.

Hypermedia Isobar po rebarandingu zamierza realizować więcej projektów kompleksowo odpowiadających na potrzeby marek, bez względu na użyte medium – on- czy offline. Wprowadzane zmiany mają na celu lepsze wyeksponowanie ATL-owych kompetencji agencji.

– Chcemy jasno powiedzieć naszym klientom, że jesteśmy w stanie realizować projekty through the line, a wykorzystane medium jest drugorzędne w stosunku do potrzeb marki – powiedział Nowicki.