M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telepizza zagra w filmie

Alicja Szabłowska | 1 lutego 2011, 06:00

Sieć restauracji kontynuuje współpracę crossmarketingową z Monolith Films.

Dzisiaj rusza promocja filmu "Wojna żeńsko-męska" z Sonią Bohosiewicz, Tomaszem Kotem i Wojtkiem Mecwaldowskim. Dystrybutorem i producentem filmu jest firma Monolith Films.

W ramach współpracy crossmarketingowej reklamy komedii Łukasza Palkowskiego będą eksponowane w lokalach Telepizzy w postaci plakatów, ulotek, a także na opakowaniach pizzy. Telepizza zaś "zagra" w filmie jedną z ról drugoplanowych. Film "Wojna żeńsko-męska" wejdzie na ekrany kin 25 lutego.

Telepizza współpracuje z Monolith Films od 6 lat. Na mocy umowy w lokalach sieci umieszczane są plakaty promowanych filmów (kinowych i DVD), ulotki, a także nadruki na opakowaniach pizzy na wynos.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,