M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever analizuje portfolio Alberto Culvera

Joanna Dziwisińska | 1 lutego 2011, 06:00

Wciąż nie wiadomo, które marki z przejętego portfolio Alberto Culvera wejdą do oferty Unilevera.

Unilever Polska analizuje, które marki z kosmetycznego portfolio Alberto Culvera przejętego w ub.r., utrzyma na rynku polskim. Jak przekazał Wojciech Tomczak, dyr. ds. komunikacji Unilever Polska, w tej chwili firma analizuje je pod kątem szans poszczególnych marek w Polsce.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Unilever przejął na świecie koncern Alberto Culver. W Polsce ten marketer ostatnio był obecny za pośrednictwem Sorai, której był udziałowcem. W jego portfolio były m.in. takie marki kosmetyków pielęgnacyjnych jak St. Ives. Nie udało nam się ustalić, kiedy Soraya dokładnie zakończyła zarządzanie markami Alberto Culvera w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , ,