M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ostrowska-Królikowska twarzą Fundacji Wcześniak

Marta Daszkiewicz | 1 lutego 2011, 06:00

Małgorzata Ostrowska-Królikowska została Ambasadorem Fundacji Wcześniak. Aktorka występuje w kampanii prowadzonej w prasie, mediach społecznościowych i Cinema City.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Małgorzata Ostrowska-Królikowska, aktorka i mama wcześniaka, użyczyła swojego wizerunku na potrzeby kampanii Fundacji Wcześniak. Celem kampanii, prowadzonej pod hasłem "Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi", jest promowanie świadomego wcześniactwa oraz wzrost świadomości Fundacji Wcześniak.

Akcja rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa do 30 kwietnia 2011 r. Prowadzona będzie w sieci kin Cinema City, prasie oraz mediach społecznościowych, w tym w portalach Facebook, YouTube, Twitter oraz na stronach Fundacji Wcześniak.

Kampania "Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi" składa się z 3 odsłon, w których dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży porównują swoją wagę urodzeniową do wagi produktów wykorzystywanych w życiu codziennym.

W pierwszej odsłonie kampanii oprócz Małgorzaty Ostrowskiej-Królikowskiej występuje 5-letnia Berenika Brzóska, która urodziła się w 6. miesiącu ciąży z wagą 490 gramów. W spocie dziewczynka porównuje swoją wagę do wagi pluszowego misia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,