M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coś ekstra z Grupy RMF

Beata Goczał | 1 lutego 2011, 06:00

Nadawca wprowadza pakiet składający się z sieci własnych i innych stacji lokalnych.

Grupa RMF wprowadziła do swojej oferty handlowej nowy produkt reklamowy - pakiet RMF 3D Extra. W jego skład wchodzą RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic oraz 18 stacji lokalnych.

- Chcemy ułatwić skuteczne dotarcie z przekazem reklamowym na rynkach lokalnych, dlatego właśnie wzmacniamy nasz flagowy produkt RMF 3D o wybrane stacje lokalne. Część klientów już poznała tego typu rozwiązanie, ich opinie są bardzo pozytywne. Cały czas pracujemy nad jak najlepszymi rozwiązaniami dla naszych partnerów biznesowych zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym - powiedział Radosław Marciniszyn, szef działu planowania w Grupie RMF.

Dotychczas w ofercie handlowej Grupy RMF były takie pakiety, jak: RMF 3D (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic), RMF na Maxxxa (RMF FM + RMF Maxxx) i RMF z Klasą (RMF FM + RMF Classic).

Czytaj więcej na temat: , , , ,