Kraj

Oświecenie według Heyah

Operator sieci komórkowej przygotował nową kampanię reklamową z kotem Ryśkiem.

Na początku miesiąca rusza nowa kampania reklamowa sieci komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). To już druga kampania promująca ofertę operatora “Telefon bez umowy” – pod hasłem “W Heyah na kartę dostajesz za nic”. Użytkownik Heyah na kartę, który regularnie doładowywał konto wybraną kwotą (30 zł lub 50 zł), po upływie roku może otrzymać nowy telefon bez żadnej umowy w cenie od 1 zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa8Z9BhJ69O8%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nowy spot emitowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, prasie, ze szczególnym uwzględnieniem prasy młodzieżowej, outdoorze (CLP) i internecie. Kampanię przygotował operator we współpracy z agencjami G7 i Engine.