Kraj

Wsparcie dla oliwkowej Delmy

Ikona marki Delma promuje nowy smak margaryny. Reklamę przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.

Z początkiem lutego animowany bohater reklam margaryny Delma pojawił się w nowej kampanii telewizyjnej przygotowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Unilever Polska. Postać przedstawia widzom nowy smak margaryny Delma Extra o smaku oliwy z oliwek.

Ikona marki stworzona przez Gruppę66 Ogilvy to animowana postać, która pojawia się w spotach reklamowych Delmy. Zanim postać osiągnęła swój obecny trójwymiarowy kształt, realizowana była w technice dwuwymiarowej. Wraz z rozwojem marki animowany bohater stawał się coraz ważniejszym elementem brandingu, by z czasem pojawić się na opakowaniach Delmy i materiałach promocyjnych.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizje: Polsat, TVN, TVP oraz stacje tematyczne. Spot został wyprodukowany przez Redworks, animacje stworzyło studio AlienFX, natomiast
za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy PHD Media Direction.