Z początkiem lutego animowany bohater reklam margaryny Delma pojawił się w nowej kampanii telewizyjnej przygotowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Unilever Polska. Postać przedstawia widzom nowy smak margaryny Delma Extra o smaku oliwy z oliwek.
Ikona marki stworzona przez Gruppę66 Ogilvy to animowana postać, która pojawia się w spotach reklamowych Delmy. Zanim postać osiągnęła swój obecny trójwymiarowy kształt, realizowana była w technice dwuwymiarowej. Wraz z rozwojem marki animowany bohater stawał się coraz ważniejszym elementem brandingu, by z czasem pojawić się na opakowaniach Delmy i materiałach promocyjnych.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizje: Polsat, TVN, TVP oraz stacje tematyczne. Spot został wyprodukowany przez Redworks, animacje stworzyło studio AlienFX, natomiast
za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy PHD Media Direction.