Elementy reklamy zewnętrznej pojawią się na krzesełkach na wyciągach, m.in. w Zakopanem, Krynicy Górskiej i Karpaczu. Zaplanowano także rozmieszczenie bannerów tuż przy stokach w największych miejscowościach narciarskich w Polsce w Tatrach, Sudetach i Beskidach. Działania outdoorowe zostaną poprzedzone kampanią internetową w najpopularniejszych portalach oraz Naszej Klasie i Gadu-Gadu.
– Za kreacje reklam odpowiedzialne są agencje Next Search i Vert-Ad, a za planowanie i zakup mediów – Starcom. Całość kampanii koordynuje dział marketingu firmy – mówi Agnieszka Rudek z agencji Kolterman Media Communications, zatrudnionej do obsługi PR kampanii.
Kampanii reklamowej towarzyszyć mają także degustacje gorącej czekolady na terenie miejscowości narciarskich, jak również w hipermarketach w największych miastach w Polsce. Akcja potrwa do końca marca 2011 r.