Kraj

Divante stworzy internetowy serwis ATM Grupy

Powstaje nowy serwis internetowy oraz dedykowana obecnym i przyszłym klientom sekcja sprzedażowa.

Projekt serwisu powstał w agencji interaktywnej Ideacto, a obecnie jest wdrażany w Divante na podstawie oprogramowania Video CMS. Nowy serwis pojawi się jeszcze zimą.

– Projektując nową wersję serwisu dla ATM, skupiliśmy się na pokazaniu potencjału całej Grupy kapitałowej ATM. Kluczową kwestią było również dopasowanie strony do aktualnych realiów oraz przebudowa architektury informacji. Postawiliśmy na jasny i czytelny podział strony na najważniejsze sekcje z punktu widzenia celów określonych przez klienta oraz potrzeb użytkowników – mówi Tomasz Lizoń, projektant interakcji z Ideacto.

ATM Grupa jako jedyny polski producent sprzedaje licencje swoich programów za granicę. Sekcja sprzedażowa oparta na Video CMS ma ułatwić prezentację zabezpieczonych treści nowym klientom na całym świecie. Skorzystają z niej także obecni klienci – mówi Piotr Karwatka, dyrektor technologii Divante.

Część tzw. ekskluzywnych treści będzie dostępna jedynie dla klientów grupy – w Polsce i na świecie. Będą to m.in. pełne odcinki seriali i innych produkcji oraz prezentacje formatów telewizyjnych.

– Wybraliśmy Divante, bo z tą firmą od dwóch lat współpracuje nasza spółka zależna A2 Multimedia, właściciel portalu TiVi.pl, która pozytywnie ocenia zarówno jakość świadczonych usług, jak i wysoki poziom rozwiązań technologicznych – mówi Paweł Tobiasz, członek zarządu ATM Grupy.