Kraj

"Pij mleko! będziesz Wielki" z Agnieszką Radwańską

Tegoroczną gwiazdą kampanii "Pij mleko! będziesz Wielki" jest tenisistka Agnieszka Radwańska.

– W tym momencie kierujemy komunikat przede wszystkim do nastolatków. Do tej pory głównym przekazem kolejnych edycji kampanii było zdrowie przyszłych pokoleń, walka z osteoporozą. Teraz odwołujemy się w większym stopniu do emocji. Pokazujemy, że warto realizować pasje, osiągać własne cele, a picie mleka da nam zdrowie i energię, by te marzenia spełniać – mówi Paweł Polański, senior account manager w Communication Unlimited, agencji, która od początku czuwa nad kampanią od strony kreacji.

Obecną w mediach od stycznia 2003 roku kampanię wyróżnia to, iż zarówno gwiazdy biorące w niej udział, jak i firmy, które pracują przy jej realizacji, nie pobierają żadnego wynagrodzenia.

Przy realizacji zdjęć do spotu brał udział dom produkcyjny Art Works, a za postprodukcję odpowiada dom postprodukcyjny Contrast. Organizatorem kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. Obsługę PR zapewnia agencja Grass Roots.