Kraj

PZL przygotował pierwsze projekty dla rosyjskich piw [WIDEO]

Agencja zmierzyła się z restrykcyjnym prawem rosyjskim dotyczącym reklam piwa i przygotowała dwa pierwsze projekty dla Heinekena w Rosji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVZzPU3Wac7c%22%7D
PZL przygotował dla Heineken Rosja dwie kampanie reklamowe dla lokalnych marek piw – Tri Miedwiedia i Ochota. W związku z restrykcyjnym prawem rosyjskim dotyczącym reklamy piwa (nie ma możliwości wykorzystania wizerunków ludzi i zwierząt, nawet w formie animowanej) zostały stworzone nowe "przestrzenie kreatywne" dla każdej z marek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmptwZMEF1vI%22%7D
W dwóch wersjach spotu piwa Ochota wykorzystano supernowoczesne gadżety animowane komputerowo: maszynkę do golenia oraz rakietę tenisową. Mają stanowić to, czego potrzeba prawdziwemu mężczyźnie, jednak brak im tego, co może dać piwo Ochota, np. nudno siedzi się z nimi przy ognisku.

Koncept kreatywny piwa Tri Miedwiedia (także w dwóch wersjach) wykorzystuje animowane ilustracje w stylu malarstwa szkoły Palecha, nawiązując na różne sposoby do znanej rosyjskiej bajki o trzech niedźwiedziach.

Obie kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do marca br.

W realizowanie działań zaangażowany był także dział marketingu firmy Heineken.