PZL przygotował dla Heineken Rosja dwie kampanie reklamowe dla lokalnych marek piw – Tri Miedwiedia i Ochota. W związku z restrykcyjnym prawem rosyjskim dotyczącym reklamy piwa (nie ma możliwości wykorzystania wizerunków ludzi i zwierząt, nawet w formie animowanej) zostały stworzone nowe "przestrzenie kreatywne" dla każdej z marek.
W dwóch wersjach spotu piwa Ochota wykorzystano supernowoczesne gadżety animowane komputerowo: maszynkę do golenia oraz rakietę tenisową. Mają stanowić to, czego potrzeba prawdziwemu mężczyźnie, jednak brak im tego, co może dać piwo Ochota, np. nudno siedzi się z nimi przy ognisku.
Koncept kreatywny piwa Tri Miedwiedia (także w dwóch wersjach) wykorzystuje animowane ilustracje w stylu malarstwa szkoły Palecha, nawiązując na różne sposoby do znanej rosyjskiej bajki o trzech niedźwiedziach.
Obie kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do marca br.
W realizowanie działań zaangażowany był także dział marketingu firmy Heineken.