M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle wspiera innowacje marki Maggi

Beata Goczał | 10 lutego 2011, 06:00

Produkt ma odświeżoną etykietę i zmienione opakowanie.

Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży przyprawę Maggi z nowym zamknięciem butelki. Żeby ją otworzyć, nie trzeba już będzie odcinać końcówki plastikowej zatyczki. Nowe zamknięcie z klapką umożliwi łatwe otwieranie i wielokrotne, szczelne zamykanie produktu.

Zmianom uległa również etykieta znajdująca się na butelce - dzięki modyfikacjom wygląda teraz nowocześniej.

- Maggi to ikona i niekwestionowany lider kategorii przypraw w płynie. Chcemy dalej budować siłę marki i umacniać jej pozycję rynkową. Wierzymy, że nowoczesne i praktyczne zamknięcie oraz odświeżona grafika etykiety nam w tym pomogą – mówi Gabriela Wielgosz, product manager kategorii przypraw w Nestlé Polska.


Maggi z nową etykietą i zamknięciem wspierana będzie kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne) i na outdoorze. Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów MEC. Autorem odświeżonej etykiety produktu jest SaltPepper Brand Design.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,